Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Everybody needs good neighbours... Φτάνει να είναι απλώς good, και όχι better από εμάς....

Έχω 2 συγκεκριμένους φίλους. Εν μια φιλία που κρατά χρόνια, επέρασε τις εκδρομές του δημοτικού στο ΚΟΤ και στον Κήπο Λεμεσού με τη συνοδεία του Now30, τις πρώτες επαφές με το frappe και το τσιάρο σε cafes δίπλα που το γυμνάσιο during school hours, τις μοτόρες στο Λύκειο... μπεστ φρεντς.

Τωρά όμως αρκέψαν οι σχέσεις τους να τεντώνουνται. 2-3 φορές την ημέρα έχουν τζιαι μια διαφωνία, και μάλιστα δημόσια.
Στο Newsfeed του Facebook.

Τζιαι ο λόγος; Amongst others εν οι επιδόσεις τους στο Farmville.

Εν είμαι του Farmville γιαυτό εννεν πολλά τα πράματα που ξέρω, αλλά έτυχε μου να λάβω τηλεφωνήματα που παρέες μες την υστερία ρωτώντας με!

-(Θωμά) Είσαι σπίτι;;;;;;;;;;;;;;;;;;; (Γιατί σε πέρνω και μιλάει....(8)(8)

-Όι γιατι;
-Ου *%&#$%*%!!!!!!!!
-Τι έγινε;;;; Έγινε κάτι;;; Έπαθες τίποτε;;;
-Όι αλλά είμαι στον τάδε τόπο τζιαι επείγει να μπει κάποιος στο ιντερνετ.

-Γυρεύεκεις κάτι;
-Εεεε κάποιος πρέπει να μου ποτίσει τις φράουλες γιατί εννα μαράνουν!!

-------------------------------------------------------

Επίσης έτυχε μου να γίνω μάρτυρας σε ομηρικούς καβγάδες γιατί κάποιοι προφτάνουν τζιαι πιάνουν πρώτοι τα black sheep τζιαι τα ugly ducklins τζιαι οι άλλοι μεινίσκουν με την τάτσα. Σε μια memorable περίπτωση είμασταν στο τσακ να ππέσει τζιαι πάτσος. Άλλοι πάλε που έχουν πρόβλημα με το facebook (ε πόσα applications να φορτώσεις, πελλανίσκει τζιαι το facebook τζιαι κινείται με ρυθμούς κουτσής κοτζιάκαρης που περπατά μπροστά σου τζιαι κρατά ΟΥΛΛΟ το πεζοδρόμιο όταν εσύ βιάζεσαι τζιαι ΔΕΝ μπορείς να την ποϋρίσεις) κάμνουν hack σε άλλα accounts για να μπορούν να πιάνουν τις lonely cow που κάμνουν trespass στη φάρμα. Γιαυτό ανατρισσιάζω κάθε φορά που μου λαλούν: "Μα έν έσσιεις Farmville??? Μα γιατί;; Κάμε, εν τέλειο. Α!!! Κάμε να είμαστε τζιαι γείτονες!!!!!!!!!!!" Λαλούν το με τόσο ενθουσιασμό που είναι borderline mania:-s

ΕΓΩ ΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!!!
Είμαι die hard fan του Bejeweled.


Έτυχε μου να το σκεφτώ σοβαρά να κάμω remove from friends άτομο που συστηματικά έκαμνε παραπάνω σκορ που μένα. Όσπου μια φορά έκαμα πάνω που 200.000 (στο παλιό το version) τζιαι έπνασα γιατί έκτοτε εν με έφτασε ποτέ.

Στη δουλεία άμμαν μου φύει η έμπνευση ή απλώς βαρκούμαι, επιστρέφω στον (διαδικτυακό) τόπο του εγκλήματος. Εγύρισα μάλιστα τζιαι το computer σε τέθκοια γωνιά για να μεν μπορεί κανένας να δει τι κάμνω εκτός που τον τοίχο πίσω μου. Και επειδή οι τοίχοι έχουν αυτιά και όχι μάτια, και σβήνω τον ήχο για να παίξω, ως τωρά δεν με ανακαλύψαν.

Μέχρι που σήμερα το ίδιο το facebook έφκαλε μου την εξής ανακοίνωση:

.......... just played 20 complete games of the NEW Bejeweled
Blitz
in a mere 30 minutes!
We here at PopCap would like to commend ......... for ....
dedication and focus. We'd also like to remind .... of the importance of looking
away from the screen now and again and focusing .... eyes on a distant object.
Point taken.......

Γιαυτό εν θα βάλω ποτέ Farmville. Εντζιαι να γίνουμε τζιαι ο (περίτου) περίγελος του facebook!!!!!

2 σχόλια:

  1. Αχαχαχαχαχα κάτω το φαρμβιλ! Εγώ εβαρέθηκα να μπαίνω στο φμπ τζιαι να μεν βλέπω τίποτε άλλο στο newsfeed πέρα που αγελαδίτσες τζιαι παπάκια εγκαταλελειμμένα!
    Εσιει τζιαι έλεος!
    ....
    το biotronic εδοκίμασες το;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. symfwnw mazi su, pe8imw tis meres pou den eixame orfana kai adespota zwa na mas gemwnoun ta wall!! en akousa to biotronic, alla to onoma kamnei mu kati sinister! en sto facebook? evalan to skopo tis zwis tou na man kamnun na men sikwnoumaste pou to computer jimesa?:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή